Donation 2022

Den 14. juni 2022 var en stor dag for OrkesterEfterskolen. Her kunne vi indvie vores nye smukke koncertsal og dermed afslutte en stor etape i vores byggeprojekt.
Salen bliver flittigt brugt og vi er meget begejstrede for den. Nu foregår de næste etaper af byggeprojektet med blandt andet energioptimering af de øvrige skolebygninger og elevhuse og vi begynder at spejde mod næste milepæl i processen.

Byggeperioden løber fra 2020 til 2024 og du kan også støtte udviklingen af vores skole – dit bidrag gør en stor forskel for os. Hvis mere end 100 gavegivere giver mindst 200 kroner hver, opnår OrkesterEfterskolen mulighed for også at søge momskompensation i 2022.
Momskompensationen kan give op til en million kroner ekstra til byggeriet. Hvis du donerer 200 kroner til os i 2022, kommer vi tættere på en ekstra million at bygge for. Det er et betydeligt beløb, som giver endnu bedre rammer til eleverne på OrkesterEfterskolen.

Sådan gør du:
Du kan støtte OrkesterEfterskolen ved at overføre 200 kr. til MobilePay nummer 33785 eller overføre til bankkonto: 8117-0000976649.
Husk at skrive dit CPR-nummer, navn og adresse, samt telefonnummer på indbetalingen. Vi overholder alle gældende regler om håndtering af persondata, og vi indberetter donationen til SKAT, så du får fradrag for din donation.

TUSIND TAK for håndsrækningen!

Asbjørn Damgaard Faleide
Forstander
OrkesterEfterskolen

Tilmeld

* Påkrævet felt

Kontakt støtteforeningen her:

stotteforeningen@orkesterefterskolen.dk

Formanden for støtteforeningen er Ane Skak.

Øvrige bestyrelsesmedlemmer 2022/23:

Kasserer: Francois Grimal