Linjer

Vi tilbyder seks forskellige linjer på OrkesterEfterskolen, der alle finpudser dine musikalske evner.

Linjer for enhver musiker

Hvis du drømmer om en hverdag fyldt med musikundervisning og -fællesskab, så er Orkesterefterskolen det helt rette for dig. Du kan vælge mellem orkesterlinjen, klaverlinjen, sang- og korledelse, orgellinjen, folkemusiklinjen samt guitar- og blokfløjtelinjen.

Mærk sammenholdet

Det at spille musik med andre – nogle af ens nærmeste venner – frigiver en helt unik følelse. Vi hjælper og støtter hinanden, så det hele går op i en højere enhed. På OrkesterEfterskolen mærker du det helt specielle sammenhold, uanset hvilken af vores seks linjer, du vælger.

Linjerne spænder bredt, og alle fokuserer på at dygtiggøre dig fra lige netop dit ståsted. Eleverne på OrkesterEfterskolen er på vidt forskellige niveauer, og derfor tilpasser vi undervisningen bedst muligt, så du udvikler dig musikalsk fra dag et.

Undervisningen på linjerne er en blanding af soloundervisning og fællesundervisning med sammenspil i eksempelvis det store orkester, hvis du vælger orkesterlinjen. Hertil får du hørelære og teori, og så har du, hvis du er interesseret, mulighed for at spille kammermusik med dine efterskolevenner i fritiden.

Læs meget mere om vores seks linjer herunder: