To nye lærere

11. maj · 2020 | OrkesterEfterskolen

Nye elever på OrkesterEfterskolen kan godt begynde at glæde sig – til august begynder de to nye violinlærere Sofie Thorsbro Dan og Theophil Dan – Theophil underviser også i bratsch. Sofie og Theo danner par privat – de bor i Holstebro med deres datter Esther.

Sofie har selv gået på OrkesterEfterskolen i 2005/2006, så hun kender skolen indefra. Hun har studeret på konservatorierne i Aarhus, Wien og Graz og debuterede fra sidstnævnte med en kandidat i ny klassisk kompositionsmusik under ledelse af det fænomenale solistensemble Klangforum Wien.

Theo er vokset op i Rumænien og har studeret på konservatorierne i Berlin, Wien og Graz. Han har turneret over hele Europa og taler fem sprog.

Sofie og Theo er superdygtige, og vi glæder os rigtig meget til, de skal undervise her på OrkesterEfterskolen.

Læs mere om Sofie og Theo.