Kordag på OrkesterEfterskolen

Er du mellem 12 og 15 år? Er du vild med at synge? Besøg vores kordag d. 4. februar!

Kordag på OrkesterEfterskolen er for dig der elsker at synge i kor. Du synger sammen med OrkesterEfterskolens nuværende elever og møder mange af vores musiklærere.
Kordag er for dig, der allerede synger i kor. Du er mellem 12-15 år gammel og klar for at møde en masse andre unge som også synes at sang er fedt!
Vi sender noder og øvefiler på forhånd. Tilmelding senest mandag d. 16. januar via mail@orkesterefterskolen.dk
Kl. 11.00 Opvarming med Kristine
11.30 Korøvelse i stemmegrupper
12.45 Frokost
13.30 Korøvelse i stemmegrupper
14.45 Fælles korøvelse
Dagen afsluttes med koncert i OrkesterEfterskolens korsal kl. 16.30.

Lærere

Kordirigent Mathias Skaarup Sørensen
Hørelærelærer Malene Rohden
Klaverlærer og repetitør Jacob Lidåkra
Sanglærer Kristine Mågård
Forstander Asbjørn Damgaard Faleide

Pris: Det er gratis

Tilmelding: Meld dig til allerede nu. Frist for tilmelding er 16. januar via mail@orkesterefterskolen.dk

Tid: Lørdag d. 4. februar fra 11.00-17.00.

Transport: Hvis du kommer med toget til Holstebro, kan vi hente dig på stationen. Husk bare at skrive det i forbindelse med din tilmelding. Vi sender program, noder og en deltagerliste ud inden kordagen.