Er du vores nye fløjtelærer?

9. oktober · 2017 | OrkesterEfterskolen

OPSLAGET ER UDLØBET. Lærer i tværfløjte til både OrkesterEfterskolen og Holstebro Musikskole! På OrkesterEfterskolen søger vi pr. 1. november eller snarest derefter en fløjtenist, der kan undervise vores 4 fløjteelever i 45 minutter pr. uge fra begynder- til MGK-niveau. Du skal hjælpe eleverne med at strukturere deres morgenøvning, gennemgå både orkesterstemmer og solostykker og meget gerne arrangere ekstra kammermusikaftaler for både fløjteensemble og andre kombinationer. Du kommer til at indgå i et team af entusiastiske, veluddannede og ambitiøse lærere, som er optaget af den særlige opgave, det er at have en elev i 10 måneder, hvor man kan gøre en enorm forskel. Undervisningen er en timelærerstilling, som tilrettelægges, så du kan varetage undervisning på både OrkesterEfterskolen og Holstebro Musikskole. På OrkesterEfterskolen skal timerne placeres tirsdag eftermiddag eller onsdag formiddag. Selvom der er tale om 2 selvstændige ansættelser, ønsker vi at finde den rigtige lærer i et samarbejde mellem OrkesterEfterskolen og Holstebro Musikskole. Du behøver derfor kun at skrive og sende én ansøgning, hvor du gør rede for dine tanker om begge arbejdsopgaver. Ansøgningen sendes til Holstebro Musikskole senest d. senest d. 26.10 kl. 12. Ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 30.10 med både Jens Dammeyer og Charlotte Borchorst Faurschou. Ring gerne til forstander Charlotte Borchorst Faurschou på 26 29 50 31 for flere oplysninger.