Besøg os

Hvis du og dine forældre ikke har mulighed for at besøge os til Efterskolernes Dag eller Efterskolernes Aften, er I altid velkomne til at besøge os, når det passer jer. Udfyld blot formularen her, så ringer vi jer op og laver en aftale.

Bliv ringet op

Book et besøg

Besøg din nye musikefterskole

Leder du efter en musikefterskole, som også elsker klassisk musik og folkemusik? Kom og besøg os eller book en online samtale – vi har også plads til dig.

Besøg os på særlige dage
Hvis du overvejer at blive elev på OrkesterEfterskolen, er det en rigtig god idé at besøge skolen sammen med dine forældre. Du har mange muligheder for at besøge skolen:
Besøg os på Efterskolernes Dag i september
Besøg os til Efterskolernes Aften i januar
Besøg os til Lørdagsskole i januar (kl. 12-16)

Du kan også deltage i en camp og på den måde lære skolen at kende, inden du beslutter dig for at blive elev på skolen:
Nordisk Folk Camp
Påske Camp

Bliv elev på OrkesterEfterskolen

Hvis du allerede nu ved, at du gerne vil være elev på OrketerEfterskolen, kan du skrive dig op her.