10. Holstebro Masterclass for kammerensembler med Trío Pérez Iñesta

7. februar · 2020 | OrkesterEfterskolen

Traditionen tro inviteres tidligere Orker gerne med nye ensembler tilbage til OrkesterEfterskolen til Holstebro Masterclass fra 20. – 22. april. Her kan I både øve selv i weekenden inden – lørdag 18. april og søndag 19. april – og derefter deltage i Holstebro Masterclass. I skal tilmelde jer senest 10. marts.

I år holdes MasterClass med Trío Pérez Iñesta, og I kan godt glæde jer til musikundervisning på højt niveau og nogle intense, spændende dage fyldt med masser af musik, nye venner, sjove oplevelser og to koncerter – koncert med Trío Pérez Iñesta og deltagerne i HBMC X-tra (tidligere deltagere i masterclass’en) på Knudsens i Holstebro og jeres egen afslutningskoncert i Holstebro Musikskoles Orkestersal.

Læs mere om Holstebro Masterclass her