Arrangementer

Koncerter.

Du er altid meget velkommen til vores koncerter.
Her kan du se vores offentlige koncerter.

Danmarks Orkesterefterskole

Her kan du se vores offentlige koncerter i 2025.

  • Sommerkoncert i Holstebro kirke d. 27. juni kl. 14.00.
  • Dimissionskoncert i OrkesterEfterskolens koncertsal d. 28. juni kl. 11.00.

Et musikalsk fællesskab

Følg dagligdagen på OrkesterEfterskolen.

OrkesterEfterskolen er på Instagram, hvor du kan følge med i dagligddagen på tæt hold. Hør direkte fra nuværende elever og se opslag fra tidligere koncerter og arrangementer. Ønsker du selv at komme på besøg, så kan du tilmelde dig her.

De fleste weekender bliver mange elever på skolen. Vagtlæreren arrangerer aktiviteter i samarbejde med eleverne. Denne gang tog de på tur og sov 2 nætter i shelters. Mad på og fællessang, bål og den smukkeste vestjyske natur: Et stort hedelandskab med søer, egekrat og skovområder. Der var adgang til et naturcenter med gode infotavler om hedens dyreliv og fauna.
41 0
Isak og Hannah hjalp i dag Struer Jernbaneorkester med en koncert i Bremdal. For to uger siden spillede de med til en koncert i Struer.

Orkesterefterskolen var repræsenteret af tre årgange i dag: 1, 11 og 22.#Brassband #struerjernbaneorkester @euphen_isak @horsburgh_hannah @thomasbjørkmann
59 0
Musikken spilles af vores enestående folkemusikere🤩 hæng på og genoplev stemningen fra ferniseringen på 10. Prøvefri-Klasses grafittiprojekt som de lavede sammen med Mathias. Hermed en kæmpe tak til Holstebro Kommune for tilladelsen og økonomisk støtte. Tak til alle som kom 🙏🏻
34 0
Citat Storm P: “Når kunsten kræver en forklaring, er der altid noget muggent ved den” Her er der bestemt intet mug🤩
25 0
Tak til Lone Hein for den smukke tale ved afsløringen af 10. Klasses grafitti projekt.
41 0
Gør som mig og kom til fernisering i morgen fredag den 12. juni klokken 10. Det er under frøjkvej på skolestien lige ved siden af Orkesterefterskolen. #orkesterefterskolen #graffiti #art #fypage
65 2
Fredag den 12. Juni klokken 10 er der fernisering på den væg vi har malet. Det er lige under frøjkvej på skolestien ved Orkesterefterskolen. Vi ses i morgen. #orkesterefterskolen #graffiti #art #ses #tomorrow
50 0

Hverdagen

Efterskolelivet er en helt særlig måde at bo, leve og lære på. Måske er det derfor, at mange venskaber fra efterskolen varer resten af livet.

Undervisningen

Undervisningen på OrkesterEfterskolen er en god blanding af boglige fag og musikundervisning.

Arrangementerne

På OrkesterEfterskolen afholder vi i løbet af efterskoleåret en hel del arrangementer, der har musikken og fællesskabet i fokus.